Zákaznická podpora (24/7)
Děláme vše pro to, abychom zajistili, že poskytujeme komplexní služby v oblasti akceptace karet pro bezhotovostní operace, které nejsou pouze pohodlné, ale pro zákazníka také bezpečné.
Zde vám umožníme přístup k vašemu profilu, kde můžete vyhledávat informace o našich bezpečnostních systémech, stahovat si potřebné dokumenty a, což je nejdůležitější, seznamovat se s podrobnostmi svých transakcí.
V této části najdete odpovědi na často kladené otázky týkající se spolupráce se společností REVO a provozu prodejních terminálů. Najdete zde také užitečné dokumenty a možnost přihlášení se do ONLINE MERCHANT SERVICES, což je naše online platforma, kde jsou k dispozici výpisy. Prostřednictvím sekce pro obchodníky, kterou vám poskytujeme, máte rychlý a pohodlný přístup ke svým aktuálním identifikačním údajům a jakýmkoliv informacím týkajícím se vašich transakcí.
Najdete zde denní a měsíční specifikace operací, které jste provedli a také přístup ke konkrétním výpisům a elektronickým fakturám, které můžete používat podle vlastních potřeb. A to vše je dispozici 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu.
MIF++
Podle Nařízení EU 2015/751 Evropského parlamentu a Rady ze dne Evropského parlamentu a Rady ze dne 29.4.2015 o mezibankovních poplatcích za karetní platební transakce vám předkládáme informace týkající se jednotlivých platebních transakcí uskutečněných pomocí karty (článek 12), které najdete poté, co se přihlásíte na portál