woman with a payment card in hand woman with a payment card in hand

Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma

Entire-Scene-Revo Entire-Scene-Revo

REVO SoftPOS – terminál v mobilu

payment by credit card payment by credit card

Platební terminály

online payment online payment

Platební brána

    REVO SoftPOS – terminál v mobilu

    circle-yellow-small circle-grey-small
    revo_608x413-1

    „Díky REVO SoftPOS aplikaci se snadno a rychle
    z Vašeho mobilu stává platební terminál“

    Podnikáte a nechcete platit poplatky spojené s pořízením nebo pronájmem platebního terminálu, ale zároveň byste chtěli svým zákazníkům dopřát možnost platit kartou? Terminál můžete mít i v telefonu.

    Před prvním použitím:

    Jaké výhody má REVO SoftPOS?

    • Nemusíte si kupovat ani pronajímat žádné další zařízení – funguje přes mobilní aplikaci
    • Terminál máte vždy po ruce, i na cestách
    • Elektronické stvrzenky – jednoduše se zasílají e-mailem nebo se dají zobrazit načtením vygenerovaného QR kódu, případně snímek obrazovky.

    Pro koho je aplikace REVO SoftPOS určena?

    • Živnostníky a menší podnikatelé
    • Obchodníky na cestách
    • Doplněk ke stávajícímu terminálu
    • Pro ty, kteří chtějí jednoduché řešení
    • Klienty, kteří mají IČ a podnikají na území ČR.

    Jaký je postup pro zřízení aplikace REVO SoftPOS v mobilu?

    • Podpis smlouvy o Akceptaci platebních karet na jakékoliv pobočce Raiffeisenbank či přímo s naším obchodním zástupcem
    • Po podpisu smlouvy obdrží klient uvítací email s instrukcemi, jak stáhnout a aktivovat REVO SoftPOS aplikaci.

    Jsou na telefon/tablet nějaké požadavky?

    • Zařízení s OS Android verzí 9 a výše
    • Integrovanou NFC čtečku
    • Přístup ke Google Play.

    Nahradí REVO SoftPOS standardní terminály?

    U firem s větším objemem transakcí, kde je potřeba účtenky tisknout nebo kde je třeba propojit terminál s pokladním systémem, REVO SoftPOS standardní terminály nenahradí. Aplikace ale může sloužit jako doplněk, kdy např. v restauraci může být standardní terminál, ale pro rozvozy může sloužit aplikace REVO SoftPOS. V aplikaci nejsou dostupné např. tyto funkce: spropitné, propojení s pokladnou, variabilní symbol, DCC, multicurrency...

    Funguje REVO SoftPOS aplikace i na iOS?

    Bohužel ne, momentálně Apple pro český trh nenabízí možnost takovou aplikaci na iOS nabídnout – neumožňuje pro finanční platby přístup k NFC. 

    Je aplikace bezpečná?

    Ano, jedná se o prostředí, které z hlediska bezpečnosti plateb kartami, kontrolují kartové asociace. Díky proměnlivé PIN klávesnici, která mění pozici čísel, je PIN zadáván pokaždé jinak a není tak možné jej zpětně zneužít.

    Odkud můžete aplikaci stáhnout

    Aplikaci REVO SoftPOS můžete stáhnout Google Play

    QR kód pro stažení aplikace

    Při běžném užívání:

    Nedaří se mi načíst kartu, co mám dělat?

    Oblast NFC (čtečka karet) může být v každém mobilním zařízení na jiném místě. Zkoušejte kartu přikládat postupně na více místech zadní strany zařízení, případně zkuste vyjmout zařízení z obalu. Aplikace obsahuje tzv. NFC lokátor, který Vám ukáže, kde má Vaše zařízení NFC čtečku.

    Co mám dělat, když ztratím/rozbiji telefon?

    Stačí stáhnout aplikaci na nové zařízení a aktivovat jej pomocí stejných údajů, které byly použity pro první zařízení.

    Jak mohu aplikaci zrušit?

    Aplikaci nestačí pouze odinstalovat, je třeba také zrušit smlouvu. Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který s Vámi vyřídí veškeré potřebné formality.

    Funkce a akceptované karty:

    Jaké karty lze s pomocí aplikace REVO SoftPOS přijímat?

    Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. REVO SoftPOS akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Ticket Restaurant, které na sobě nesou označení karetních asociací (MC/VISA). 

    Jaké funkce jsou v aplikaci dostupné?

    Dostupné funkce jsou transakční historie, transakce prodej a zrušení transakce přímo v aplikaci (do 14 dnů),  generování účtenek (email, QR kód, snímek obrazovky).

    Lze k aplikaci připojit externí bluetooth tiskárnu?

    Nikoliv.

    Účtenka a přehledy transakcí:

    Slouží účtenka jako daňový doklad?

    Ne.

    Jak účtenku vytisknout?

    Účtenky jsou pouze elektronické a zasíláme je prostřednictvím e-mailu, také lze účtenku zobrazit načtením QR kódu či formou snímku obrazovky.

    Jak mohu získat přehled o provedených transakcích?

    Přehled transakcí (historie transakcí) naleznete přímo v aplikaci. Na hlavní obrazovce musíte přejet prstem doprava a vybrat možnost „Historie transakcí“. Okamžitě vidíte, zda byla transakce schválena nebo zamítnuta. Po kliknutí na konkrétní transakci se vám zobrazí detaily transakce.

    Transakce uvidíte také přímo v Zákaznickém portálu. Dále vám vygenerujeme report transakcí v .xls a .txt.

    Co když jsem zde nenašel odpověď na moji otázku?

    V takovém případě se obraťte na naše zákaznické centrum (centrum obsluhy akceptanta) na telefonním čísle +420 225 092 280.

    Kde mohu aplikaci REVO SoftPOS získat?

    Buď můžete kontaktovat některého z našich obchodních zástupců, navštívit kteroukoliv pobočku Raiffeisenbank, nebo můžete vyplnit poptávkový formulář níže.


    App Icon Revo

    Máte zájem o REVO SoftPOS?

    Nechte nám na sebe kontakt a my Vám zavoláme.