REVO SoftPOS – terminál v mobilu
„Díky REVO SoftPOS aplikaci se snadno a rychle
z Vašeho mobilu stává platební terminál“
Podnikáte a nechcete platit poplatky spojené s pořízením nebo pronájmem platebního terminálu, ale zároveň byste chtěli svým zákazníkům dopřát možnost platit kartou? Terminál můžete mít i v telefonu.
Před prvním použitím:
Jaké výhody má REVO SoftPOS?
- Nemusíte si kupovat ani pronajímat žádné další zařízení – funguje přes mobilní aplikaci
- Terminál máte vždy po ruce, i na cestách
- Elektronické stvrzenky – jednoduše se zasílají e-mailem nebo se dají zobrazit načtením vygenerovaného QR kódu, případně snímek obrazovky.
Pro koho je aplikace REVO SoftPOS určena?
- Živnostníky a menší podnikatelé
- Obchodníky na cestách
- Doplněk ke stávajícímu terminálu
- Pro ty, kteří chtějí jednoduché řešení
- Klienty, kteří mají IČ a podnikají na území ČR.
Jaký je postup pro zřízení aplikace REVO SoftPOS v mobilu?
- Podpis smlouvy o Akceptaci platebních karet na jakékoliv pobočce Raiffeisenbank či přímo s naším obchodním zástupcem
- Po podpisu smlouvy obdrží klient uvítací email s instrukcemi, jak stáhnout a aktivovat REVO SoftPOS aplikaci.
Jsou na telefon/tablet nějaké požadavky?
- Zařízení s OS Android verzí 9 a výše
- Integrovanou NFC čtečku
- Přístup ke Google Play.
Nahradí REVO SoftPOS standardní terminály?
U firem s větším objemem transakcí, kde je potřeba účtenky tisknout nebo kde je třeba propojit terminál s pokladním systémem, REVO SoftPOS standardní terminály nenahradí. Aplikace ale může sloužit jako doplněk, kdy např. v restauraci může být standardní terminál, ale pro rozvozy může sloužit aplikace REVO SoftPOS. V aplikaci nejsou dostupné např. tyto funkce: spropitné, propojení s pokladnou, variabilní symbol, DCC, multicurrency...
Funguje REVO SoftPOS aplikace i na iOS?
Bohužel ne, momentálně Apple pro český trh nenabízí možnost takovou aplikaci na iOS nabídnout – neumožňuje pro finanční platby přístup k NFC.
Je aplikace bezpečná?
Ano, jedná se o prostředí, které z hlediska bezpečnosti plateb kartami, kontrolují kartové asociace. Díky proměnlivé PIN klávesnici, která mění pozici čísel, je PIN zadáván pokaždé jinak a není tak možné jej zpětně zneužít.
Odkud můžete aplikaci stáhnout
Aplikaci REVO SoftPOS můžete stáhnout Google Play
Při běžném užívání:
Nedaří se mi načíst kartu, co mám dělat?
Oblast NFC (čtečka karet) může být v každém mobilním zařízení na jiném místě. Zkoušejte kartu přikládat postupně na více místech zadní strany zařízení, případně zkuste vyjmout zařízení z obalu. Aplikace obsahuje tzv. NFC lokátor, který Vám ukáže, kde má Vaše zařízení NFC čtečku.
Co mám dělat, když ztratím/rozbiji telefon?
Stačí stáhnout aplikaci na nové zařízení a aktivovat jej pomocí stejných údajů, které byly použity pro první zařízení.
Jak mohu aplikaci zrušit?
Aplikaci nestačí pouze odinstalovat, je třeba také zrušit smlouvu. Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který s Vámi vyřídí veškeré potřebné formality.
Funkce a akceptované karty:
Jaké karty lze s pomocí aplikace REVO SoftPOS přijímat?
Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. REVO SoftPOS akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Ticket Restaurant, které na sobě nesou označení karetních asociací (MC/VISA).
Jaké funkce jsou v aplikaci dostupné?
Dostupné funkce jsou transakční historie, transakce prodej a zrušení transakce přímo v aplikaci (do 14 dnů), generování účtenek (email, QR kód, snímek obrazovky).
Lze k aplikaci připojit externí bluetooth tiskárnu?
Nikoliv.
Účtenka a přehledy transakcí:
Slouží účtenka jako daňový doklad?
Ne.
Jak účtenku vytisknout?
Účtenky jsou pouze elektronické a zasíláme je prostřednictvím e-mailu, také lze účtenku zobrazit načtením QR kódu či formou snímku obrazovky.
Jak mohu získat přehled o provedených transakcích?
Přehled transakcí (historie transakcí) naleznete přímo v aplikaci. Na hlavní obrazovce musíte přejet prstem doprava a vybrat možnost „Historie transakcí“. Okamžitě vidíte, zda byla transakce schválena nebo zamítnuta. Po kliknutí na konkrétní transakci se vám zobrazí detaily transakce.Transakce uvidíte také přímo v Zákaznickém portálu. Dále vám vygenerujeme report transakcí v .xls a .txt.
Co když jsem zde nenašel odpověď na moji otázku?
V takovém případě se obraťte na naše zákaznické centrum (centrum obsluhy akceptanta) na telefonním čísle +420 225 092 280.
Kde mohu aplikaci REVO SoftPOS získat?
Buď můžete kontaktovat některého z našich obchodních zástupců, navštívit kteroukoliv pobočku Raiffeisenbank, nebo můžete vyplnit poptávkový formulář níže.
Máte zájem o REVO SoftPOS?
Nechte nám na sebe kontakt a my Vám zavoláme.